födelsedag =)

2008-12-26 / 12:28:11
I morgon den 27:e december fyller någon stor person, nämligen JAG jippi,
tänka sig att det var ett helt år sedan sist, tiden springer bara iväg, ialla fall det senaste året, det har hänt så otroligt mycket så, poff så var det slut,

så har man varit gift i snart 5 månader. ujuj. känns som igår jag gick in i kyrkan längs mittgången med pappa på min högra sidan, ´vet verkligen inte vad jag skulle ha gjort utan honom,
innan dörrarna öppnades så bröt jag ihop ganska så ordentligt, jag började skaka, tårarna bara forsade ner, men pappa var cool lugn, MIN KLIPPA  sedan när vi gick där i mitt gången så  kommer bara ihåg att allt jaghörde var hans lugna ord om att allt komemr gå bra, han sa åt mig att andas lugnt =) sedan när vi nästan var framme så spännde jag ögonen i Yorsh, sedan var jag lugn resten utav allt, vetenskapen om att pappa och mamma satt på bänkraden längst fram räckte för mig för att få det totala lugnet =)

saknar dig, du vet vem du är, allt gammalt strunt är som bortblåsta =)
men jag saknar att träffas, som yorsh sa för ett tag sedan,
"sättet du log upp på varje gång du var i närheten utav henne, det har jag aldrig sett, det märks att du verkligen trivs att sitta och prata med henne, du är så lugn och rofylld, hon är lugnt den bästa vän  och näraste vän du haft, sumpa inte det "

det var min kära mans tal om min relation med ANNA,
det som ses utifråns ens egna perspektiv måste vara ganska så sant, för om man verkligen trivs med en annan människa så måste det ju synas, om man då får ett leende om är svårt att förklara, måste det väl vara en genska så genuin vänskap? eller är jag helt ute och cyklar?

åter till min födelsedag, ego som jag är, men det får jag vara i morgon =), då kommer släkten med tårta, ja nu är dom ju släkt, ujuj, ingift släkt =)
men sedan kommer mamma och pappa även ullis som det lät senast ialla fall, så ska dom gratta mig hehe.
har ju städat hela lägenheten idag, det tar rätt så lång tid med allt små pinaler som ska dammas och ha sig =)
Kommentarer!
Postat av: Frankthesheep

Jag kan förstå hur man hittade, bara att söka på googles bloggsökare. Just that u know. Peace out sys

Kommenterat - 2009-01-05 / 13:27:54
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: