Hold On

2013-03-26 / 09:09:00
Gått runt och tänkt på denna låt ett par dagar nu.
Kunde inte riktigt placera rätt namn där, men tillslut =)
Helt jävla underbar man.
Många minnen som väcks till liv,
Mys känsla går igenom hela kroppen.
Att musik kan ha så stor påverkan på hur man mår.
Jag har väldigt svårt för en del ljud.
Men om man känner mig så vet man att en del musik
gör mig alldeles lelös i hela kroppen.
En del musik får mig att må så bra.
Förstår inte att man måste skämmas för vilken typ av gener man gillar.
Fine då kommer jag ut ur garderoben nu:
Jag gillar och har alltid gillat mina pojkband.
Så blev alldeles svettig nu när jag skrev detta haha.

kommer på mig själv med att sitta och drömma mig bort.
Tillbaka i tiden,
Konstigt egentligen hur man har förändrats som person sedan den tiden, klart att man får andra prioteringar.
Men vad man gillar och inte tolererar.

Nu för tiden så är det enda som spelar någon roll,
Är ju så klart B.
Hon betyder allt. Hon går alltid i första hand.
så häftigt hur hon har utvecklats som person.
Man blir ju stolt med näsan i vädret ,
när tex dagis fröknarna lovordar henne, hur glad hon är,
vilket litet busfrö hon är. hur hjälpsam hon är osv.
Mammas lilla älskling <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: