2013-10-15

2013-10-15 / 08:26:26
Ja man kan väl inte direkt påstå att jag är här inne speciellt ofta.
Men jag tänkte försöka mig på en ändring gällande det.
Ibland så saknar jag ju bloggandet.
 
Det har ju hänt otroligt mycket sedan sist.
Y kom in på bussutbildningen och klarade den galant.
Så nu jobbar han som fullfjädrad busschafför och älskar det.
Det enda som är lite sämre att jag är så tråkiga tider,
Man ser inte så jätte mkt utav honom.
Men vi fixar det, det gäller bara att prata med varandra och verkligen rå om varandra.
 
B har fyllt 2. jag förstår verkligen inte vart dom två åren har tagit vägen.
Allt som hon har lärt sig, så otroligt som hon har utvecklats.
Bara det att man kan prata med henne och få ett svar.
Det låter konstigt men ni som har barn förstår säkert vad jag menar.
Hon är så rolig, hon är verkligen en liten mini blandning utav mig och Y.
Hennes minspel hennes skratt, finns ju inget som slår det.
 
Gällande mig då?
Jo jag går hemma. Men jag känner att jag kommer något steg framåt.
Jag börjar att må bättre än vad jag gjort på många år.
Så jag ser positivt på saker och ting.
 
På lördag fyller pappa 50 år. ojoj.
Han är defenitivt inte i den ålderna. kroppen är inte där, sinnet är inte där.
Han tränar och mår kanon =)
 
Nu skulle jag bara vilja styla om bloggen, men skulle vilja ha en headfont med en samling på B.
Men jag vet varken hur man sätter ihop det så det blir snyggt.
Men jag gillar det stilrena, så jag får väl surfa runt lite på bloggar och ser om det finns någon hjälp att få.
 
Vet någon hur man vattenstämplar ens kort innan man lägger upp dom?
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: