Hoppas

2013-04-23 / 11:59:54
Ja just nu finns det lite små saker som kan göra stora ting för oss, som vi hoppas så innerligt på att det går igenom.
Så där ber jag er dom få läsare jag har att be för oss,
eller att ha oss i tankarna.
Går det så som vi vill att det ska gå så självklart
så kommer jag att berätta vad det är. I slutet av denna vecka.

Annars så händer inte så himla mkt.
A går ju i skolan, han har gått halva tiden redan.
Vart tar tiden vägen?
Hoppas på att alla hans referenser kan ge honom fast jobb sedan när han är klar i skolan.
Det skulle ju passa honom som handen i handsken.
Han som är super social får träffa folk hela dagarna =)
Får se om vi behöver flytta.

På B märker man också av att tiden bara springer iväg.
Nu är hon verkligen en liten tjej,
som förstår vad man säger åt henne,
och hon kan svara, blir lika paff varje gång.
Blir att köpa en växa säng i slutet av Juni,
eller någonstans där iaf.
Så måste hitta sängkläder med prinsessorna på, Viktigaste är att Belle från skönheten och odjuret är med.
Det ska bli hennes första i stora sängen.
Min lilla älskling blir så stor så snabbt.
På dagis lovordar fröknarna henne så varje dag.
Klart att jag blir riktigt stolt över henne då.
Hon är ren perfektion<3

Jag kämpar vidare.
Har verkligen inget vettigt att komma med.

Längtar till sommaren när man hittar så somriga bilder =)
'
 
En av mina lyckligaste dagar jag varit med om =) <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: