Väx upp

2013-03-27 / 10:46:47
Ja en del människor slutar då fan aldrig att förvåna en.
Känns som att nu r det verkligen dags att ta avstånd från familjen.
där en viss person säger åt mig att växa upp enbart då jag berättade att jag kände mig sårad över saker hon själv har anklagat mig för att göra som hon nu själv gör,
Och då sätts jag i typ skammvrån.
Jag är väldigt familjekär och vill ha tät kontakt med familjen.
Vi har både flyttat hemifrån,
Jag har familj och klarar mig riktigt bra själv,
Men jag vill gärna kunna vara och hälsa på mina päron,
Men det kan jag tyvärr inte göra längre,
Medans hon kommer dit oanmäld innan dom ens har vaknat.
Pappa hittar henne i köket stå och dricka ur juice paketet,
Där har vi skillnade, det skulle jag aldrig göra,
Även om jag har nycklar.
Jag ringer före och hör om dom är lediga.
Medans hon kommer dit när hon själv känner för det.

Nej nu tar jag avstånd därifrån.
du får fan ta och klara dig bäst fan du vill.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: