Jobbiga känslor.

2013-10-29 / 09:16:06
idag är en riktigt jobbig dag då en massa minnen kommer tillbaka.
Känslor som ständigt gör sig påminda,
Känslor som är väldigt svåra att lära sig att leva med.

Bella är oerhört efterlängtad, vi försökte i 5 år innan vi lyckades.
men vad många inte vet är att vi var med barn samma år som bella blev till.
jag blev gravid i april 2010, och vi var överlyckliga,
men vid 5 månader så blev det något fel,
jag började blöda och vi åkte in och dom gjorde ultraljud men dom kunde inte höra något hjärtslag.
hon mådde inge bra,
jag har varit med om det absolut svåraste någonsin i mitt liv, jag var tvungen att föda fram vår döda dotter.
bilderna som ständigt gör sig påmind är det jag såg Då.
Jag såg henne. hon levde inte.
jag fick aldrig någon chans att få säga hej då. tårarna bara forsar just nu.
smärtan är olidlig, den gör fortfarande så ofantligt ont. yorsh sörjer på sitt sätt, han låser sig vid datan. jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu.

Det finns en tjej som heter Amanda som på något sätt alltid har varit menat att jag skulle träffa då jag alltid har velat döpa min förstfödda dotter till just Amanda.
denna tjej är en gammal tjej kompis till yorsh. Hon har bott i USA i ca 8 år,
men trots det så har hon varit min livlina.
hon har gett mig orken att orka nästa dag.
Jag kommer alltid vara dig tacksam och du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, Jag älskar dig något oerhört. och fråga yorsh det är något jag har väldigt svårt för att säga.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: