2013-10-22

2013-10-22 / 12:57:06
I lördags var vi hemma hos min kära pappa som fyllde 50 år, svårt att tro att han är så gammal:)
men han är det varken i sinnet eller i kroppen.
han tränar och lever gott.
sedan dom flyttade in till stan så är han en helt annan person.
det kan nog ha varit det bästa dom har gjort att sälja huset och flytta in till stan.
det är väl snarare jag som har lite svårt att släppa huset.
alla minnen som man har från det.

men nu är det ju meningen att man ska skapa sig nya minnen.
men det har ju hänt vissa saker som gör att jag börjar undra om det nu var så bra för alla.
eller är det kanske så att det är jag som har blivit mer medveten, öppnat ögonen mer och ser vad som verkligen händer.?

läste i tidningen att det är en vit skåpbil som åker runt bland förskolorna om m ch försöker locka med sig barn.
riktigt olustig.
frågan är ju hur säker bella
är på dagis egentligen?
dom kan ju inte hålla koll på alla barn och vilka vuxna som kommer och går?
dom kan ju utge sig för att vara en Släkting som ska hämta någon.
usch och fy vilken tanke att något skulle hända min lilla älskling :(






Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: