idioter

2008-12-17 / 17:01:59


hur fasiken tänker du människa?
det skulle ja bra gärna vilja veta,
mer egocentrisk människa tror jag nog inte att jag har träffat på,
eller är det bara att du har så dåligt självföroende att du måste racka ner på andra,
förstöra denna vänskap tack vare en sån dum sak, men skyll dig själv, inte mig emot,
har ett par andra som ajg mer än gärna umgås med, har få men väldigt nära vänner,
tycker detta med att ha många ytliga vänner är just bara ytligt, varför ska man ha det,
dom vänner jag har och månar över, vet det mesta om mig och mitt liv,
en del tror att dom vet det mesta, men ack så fel dom har =)
en vänskap som kunde ha blivit så djupare, men visst, inte mig emot, kör på du bara =)

så trött när man kommer hem, men fasiken så kul man kan ha det på jobbet =)
där tänker jag fortsätta att vara, =)
dom är ju guld värda =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: