Inte menat

2008-12-28 / 16:27:53
det kanske inte är menat på riktigt att det skulle hända oss, men varför?
varför inte, det händer ju alla andra, men inte mig, vad har jag gjort för att straffas på detta sätt?
idag är allt igentligen kanon, men i nte mitt humör, mitt humör vill inget alls,
tanken att bara dra täcket över huvudet är ganska så lockande,

tre dagar kvar av min praktik,
så skönt när allt är över, få sova inte göra ett dyft om jag nu känner så,
ingen kan komma och tala om för en vad man ska göra och vad man inte ska göra,
iof så kan ingen det nu med, men är man borta så måste jag uppföra mig,
och det gör jag verkligen.

börjar bli riktigt trött på dig,
förstår inte hur du kan fortsätta att komma undan med ditt beteende mot vissa,
fast kärlekn är väl blind antar jag,
låt människajn vara bara, jag kommer att skydda denna människa med näbbar och klor vare sig denna nu inte vill det eller inte,
en del är vårt att kämpa för.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: