Jippi

2008-12-05 / 21:01:42


äntligen fredag, att fredagen alltid kommer så läglig =) ska bli så skönt att få sova lite längre i helgen. det märks att det är slutspurt i kurserna nu, fast jag förstår inte att folk klagar på att det är så mycket att göra och så, det tycker inte jag att det är, visst det är redovisningar, prov, uppföljningar, seminarium osv, men det är ju inget, det är väl bättre att man har något att göra i skolan än att bara sitta still och inte ha något att göra alls.

nu är alla julklaparna inslagna, det blev en liten hög på golvet ändå, önskar att man kunde köpa så mycket mer, men har man inga pengar så är det inte så jätte mycket att göra

är så otroligt lycklg just nu =) gissa vad det kan vara ni sorliga saker till människor, denna nöt kan ni aldrig knäcka haha, nu händer det =) haha....

lilla pluttan, så söt man kan vara =) lite hoppas jag att hon tycker om mig, allt för mycket skrek hon inte hos mig när ja hade henne i famnen, konstigt nog så känns det så naturligt att hålla henne, när en kompis till mamma fick barn så var man hur rädd och osäker som helst, men inte med lilla pluttan =) den tjejen kommer pappa få jaga iväg pojkar med hageljevär =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: