Minnen

2008-12-25 / 13:47:43
denna jul blev hur bra som helst, finns inget att klaga på, jag skötte mig exemplariskt, fick allt jag ville ha plus en massa mer =) man kan inte ha bättre föräldrar som jag har, dom gör allt för att vi ska få det vi vill ha, vi har aldrig varit utan något, men hur gör man nu för att visa dom hur mycket dom verkligen betyder för oss? hur kan amn göra det utah att ha hela världens pengar? kommer aldrig kunna ge dom det som dom förtjänar, dom har ståt ut med mig under alla mina år, även under mina jobbiga år, tack vare dom så fick vi världens bästa jul, som innehöll klappar, en massa underbar mat, skratt, sann glädje,

vet inte hur jag ska dig /er att förstå att jag inte längre är medlem hos er, ni verkar ha tappat greppet om mig, vill ni inte ha mig kvar hos er? känner mig bara så fel placerad när vi umgås, känns så fel att vara där, känns som att vi har inget gemensamt längre, ni umgås med oss bara för att ni måste, men visste ni en sak, det finns inga måsten igentligen, man skapar sig sina egna måsten, men dom existerar inte på riktigt,

men jag får försöka komma över det och skapa mig en egen med yorsh,
 vad händer då när vi får en liten kotte?
kommer vi att tappa den lilla återstående kontakten som finns kvar då? men det gör verkligen ont inom mig att jag har tappat allt med er den senaste tiden, alla dessa minnen kommer för alltid finnas kvar inom mig, låst med ett utav världens starkaste lås, som inget tar på, finns inget som kan dyrka upp det.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: