Respekt

2008-12-09 / 13:57:06
undrar hur svårt det igentligen kan vara att visa sina med människor en gnutta respekt, om man själv tycker att det är jobbigt med att alla pratar i munnen på varandra när man ska redovisa eller något liknande, borde man inte håll snattran själv då, när det är andra som redovisar? kom inte och klaga på dina klasskamrater, det gäller alla, det är så svårt att koncentrera sig med allt surr runt om i klassrummet, varför kan man inte bara lyssna på varandra utan att prata i munnen på alla?

om man bara hade julledigt =S men det är sådant som man kan få ta, bättre än att sitta hemma och inte ha något alls att göra om dagarna. det ska bli riktigt spännande, får se om dom är bättre än förra.


kom och tänka på en sak i morse, att jag har verkligen hittat min andra hälft, jag har verkligen hittat den som gör mig hel, den som får mig att änna det lugnet som är det äkta, han finns där när jag behöver honom som mest, utan att jag behöver säga något så vet han hur han ska trösta mig, finns inga ord, och det kommer det aldrig att göra, hur mycket jag älskar dig. du finns i mitt hjärta och du vandrar i mina tankar

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: