slut

2008-12-19 / 17:34:25




undrar om du fattar att du har förlorat en av dom närmaste vänner du haft enligt dig själv,
ditt svek var / är inte acceptabelt, komemr aldrig att bli det,
blir bara förbenad när jag ens ser ditt/erat namn någonstans,
jag gillade verkligen er,det gjorde yorsh också,
men allt det där är raserat, enbart för att ni ska kommaoch göra detta nu, i sista stund,
men fine, det är en fri värld,
men kom inte och klaga hos mig eller yorsh för den delen,
nu sattsat vi enbart på oss själva,
vi ska vara så egotrippade som vi bara kan,
för att visa er hur det känns,
är så besviken på er,


förstår inte ens hur man kan komma på tanken att göra så ens,
men du vet att du har sårat mig lite djupare, eller fattar du det ens,
du tycker att jag är dum som ens kan tänka så,
men felet ligger hos dig och det vet du.


denna vecka slut, tycker att dagarna bara har flygit förbi,
har jobbat dag hela denna vecka, så underbart ställe,
kanske därför,
saknar inte skolan för det minsta,


så skönt att vara i den delen utav mitt liv siom vi är i just nu,
yorsh och jag startar en egen familj, med våra egna regler,
det är JAG OCH YORSH som sätter våra regler, gällande oss, våra framtida barn,
så lägg ner alla tankar och ideer om antinge uppfostran eller vidare,
vi kommer INTE lyssna för fem öre,
NU är det vi som bestämmer över vårat liv tillsammans,



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: