stackars krake

2008-12-10 / 13:27:38


ibland kan man ju börja fundera på hur en del verkligen är funtade, hur deras uppväxt sett ut, för det måste varanågot som ligger till grunden till varaför dom är så otroligt respektlösa mot allt och alla, men vad får dom ut av det, ,mår dom bättre som människor då, har man varit med om en del saker, så håller man väl truten om det,

inte fasiken sitter man hög och tydligt och berätter i detalj vad som har hänt vad som inte har hänt osv, men en del kanske fungerar så, visst det kan jag acceptera, men kom inte och tro att du kan och vet allt, finns inget värre än såndant folkslag =)
 
ännu en sak som man kan bocka av i listan över prov,
redovisningar osv, imorgon, fredag och måndag har jag kvar i skolan, sedan kommer det sk jullovet, men det kommer inte att bli något lov, eller jag kommer att få en vecka ldigt ungefär,
det kommer bli lite smått skönt, bara jag slipper att jobba när jag fyller, eller dag gör inget,
om jag slutar tidigt,annars så tar jag ledigt, inte föratt det kommer att spela någon jätte stor roll,

men yorsh är ju ledig då, tror jag, och det skulle ju vara mysigt att få vara hemma och mysa då =) vifår se hur det blir med den saken,

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: