Urk

2008-12-08 / 13:36:32



urk vilka människor som det finns, en del har verkligen ingen spärr alls, att en annan med männikakan vara så grymt irriterande, hade jag int haft vittnen runt omkring oss,... men alltså vad ger denne personen rätt att säga vad som helst behagar , när det behagar, ha noll respekt för alla runtomkring en. förstår inte vad människan gör där alls, har man inget intresse för denna utbildning, vad gör man då där? enligt min åsikt, så är människan där enbart för att de anses så lätt att linka igenom utan att behöva göra ett dyft, åka räkmacka på alla andra,

Finna inget som jag hatar mer än näsvisa, uppstuttsiga, dryga människor som plus på det inte behöver göra att dyft för att få vg/g eller liknande, lärarna sa att om inte går på närvaron, sådet hoppas jag verkligen att dom inte gör utan istället går på prestationer och hur delaktig man är på lektioner i grupparbten osv,

Fast å andra sida så är människan inte direkt närvarande varke gällande lektioner eler gruparbeten, läxor osv, så det måste väl vara ganska så kört för människan ändå, med tanke på att männskan verkigen inte gör något ALLS, inga inlämnings upgifter blir inlämnade alls osv.

en del människor börjar man verklgen fundera på vad dom har i huvudet öv huvudtaget=) allt handlar ju istort sätt att både ge och ta, inte bara i förhållanden och så, även i vanliga sociala sammanhang,

har 2 jobbiga veckor framför oss, mycket prov, redovisningar, inlämningsuppgifter, läxor =) om man nu kan kalla det för det när man går på Komvux =) men men struntsamma, vi kommer att laa oss,

I slutet kommer vi fira oss själva med en till champangefrukost, studentmössor =) längtar faktiskt verkigen dit, vi komemr ha det såkul, komemr vara så stolt med min andra studentmössa =) sedan fårfolk kläcka ur sig det som dom kännratt dom måste dela med sg av, MEN jag struntar blankt i vad dom har att tycka ochtänka om, jag gör ändå så som jag självvll =)



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: