Guld

2008-11-10 / 11:24:00




mitt paket har inte kommit idag heller =( tycker att det borde ha varit här vi det här laget, det har gått en vecka nu, men får väl ge mig till tåls veckan ut som Yorsh säger. men vill ju ha paketet nu, ska bli så kul, längtar så. kanske får veckan att gå fortare, fast å andra sidan så jobbar jag HELA veckan plus helgen, men vad gör man inte för pengar, =) ska bli hårfärg sedan, blir så nära min naturliga hårfärg som möjlig, dags att hitta något snyggt =) stället där jag har min praktik verkar vara så otroligt gulliga, det var i ungefär samma ålder, typ, men det kändes so om att dom hade en gemenskap som istort sätt alla arbetsplatser saknar, ska bli riktigt kul. snart dags att påbörja jul klapps inköpen, underar vad Yorsh kommer att säga om sin =) hn tror ju redan att han vet vad han ska få, men det är fel, han ska få någonting helt annat=)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: