Plutten

2008-11-30 / 22:48:09


stackars lilla plutten nu ikväll, fick världens största jack i ena ögon brynet, enligt mig så var det väldigt djupt, så det var bara att åka ner till akuten med honom, men saken i luckan sa att det var ju inte så farligt, inte så farligt? människan står där med ett stort jack över ena ögonbrynet, mår pyton blöder som jag vet inte vad, höll på att nacka tanten som sa det, visst dom kan sin sak på AKUTEN, MEN TALA INTE OM FÖR MIG VAD JAG SKA TYCKA ÄR NÅGOT. behövde inte göra så mycket, han fick lite grejs att tejpa igen ögat............ skoja bara, ne fick lite tejp att tejpa igen såret visst var han lite nerslagen av att inte få sy =) men tur var så sparade vi ju pengarna, inte för att jag hade tvekat att betala vad som helst, vilka summor som helst för Yorsh. men det är ju bara att hoppas att det läker som det ska nu,

förta advent idag, inget som jag har märkt något av, var ute på marieberg en stund, fullt med folk, mer än vanligt, men det var kanske också för att det är lönehelg osv. i morgon börjar skolan igen. najs, eller vet inte hur det ska bli, men skönt att vara tillbaka i vardagen igen.

ska nog krypa till kojs nu med, ska ju upp tidigt i morgon, att gå upp tidigt är kanske inte något som jag har saknat men man vänjer sig väl igen skulle jag tro =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: