primat sak

2008-11-04 / 15:54:21
blir inte klok på en del, att folk inte har vanligt folkvett, kommer instamplandes i klassrummet en sisådär 45 minuter för sen, med musik på hög volym i öron, inte avstängd eller så, nej då. sedan när man säger åt honom att han kanske skulle ta och komma itid så får man kommentaren att du är inte kompis med mig så prata inte med mig, störs klassen av mig så får dom säga det, men nu är det så att vi går visst i samma klass som honom vi med, vilket han mycket väl vet, för han har frågat när vi har börjat ett par gånger, fine det är väl inga problem, om man pratar på ett normalt sätt och inte bara slänger ur sig ÖHH NÄR BÖRJAR VI? vem pratar så, sedan så en annan gång så står han i dörren och pratar med en annan primat sak, klassrummet är fullt utav oss som enligt honom inte går i hans klass, läraren står och försöker ha lektion, han vänder sig om och lika primat artat slänger ur sig ÖHH NÄR HAR VI LUNCH läraren blir ju så chockad utav den frågan, kanske ska tillläggas att vi kanske haft lektion en halvtimme 45 minuter max, och vi började 8.30, så läraren säger typ atrt ja inte än i alla fall, då vänder han sig bara till kompisen och säger ÖHH RING MIG SNART SÅ KOMMER JAG jaja fattar dock inte hur många chanser en människa kan få, denna linje/utbildning ör helt frivillig att gå, men jag har den känslan av att han tror att det är gymnasiet eller något liknande =) jaja min sallad kallnar så jag kanske borde ängna mig den en tanke och tugga kanske.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: