Respekt

2008-11-03 / 14:31:45
Blås dina polare hela du gjorde min dag, har ju saknat dig, lider verkligen med dig, så länge vi har varandra så tror jag nog att vi kan kämpa oss igenom vardagen, jag kommer alltid att finnas här för dig om du skulle behöva prata ut eller bara vill ha sällskap =) tänk att man kan hitta folk som är så lik en själv, tror nog att vi tänker ganska så likt, lite små samma funderingar och värederingar. men det känns som att jag kan bolla allt med dig. ibland kan det behövas att ha någon annan än sin eventuella partner att få bolla problem, tankar eller vad som helst med. sen är du bra go, hoopas att det kan fortsätta så, att vi inte tappat varandra. allmän respekt gentemot ens medmänniskor antog jag att man ganska så självklart att man hade lärt sig att det var en glasklar sak, men tydligen inte för alla, att komma in drumlandes ca 30 minuter efter att en lektion har börjat, och han hörs ju, den nonchalanta typen verkar inte bry sig om någon som helst annan än sig själv, men detta är en självvald utbildning, då kan man inte bara komma och gå som man själv känner för, och man frågar inte en person om tex när lektionen börjar med ett "ÖHH NÄR BÖRJAR VI" men men det skulle vara så lätt att bara strunt i denna människa, men när han kommer inramlandes så störs ju alla opch man tappar all komcentration man hade innan =S. men jag ska inte låta mig störas av honom, vi är bättre än så =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: