stackars liten

2008-11-17 / 11:21:46


ibland så förstår jag verkligen inte hur en människa kan vara fumtad, man kan inte bete sig som man själv vill mot allt och alla, och sedan komma undan med det. det är verkligen nära till hat, men hon tror fortfarande att jag skulle vara rädd för henne, finns inte en sportmössa att jsg skulle vara rädd för den lilla människan, skulle hon ens röra mig så skulle hon få se. men ibland så kan man behöva träffa fel människor som kan sätta henne på plats, vilket jag verkligen hoppas på att hon gör, då kanske människan förstå att ibland så får man faktiskt passa sig, ibland så får man ge sig och hålla truten, men se det gör inte denna människa, honm säger precis som hon vill, pga att det hon säger och tycker är det enda rätta. säger bara det: vänta du bara, en vacker dag så kommer det att slå tillbaka.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: