stackars liten

2008-11-11 / 12:57:28


ja du, frågar är just nu, hur kommer der att te sig? inte för att jag oroar mig, vet att allt kommer att gå bra, kanon =)
mitt paket har FORTFARANDE i nte kommit, är som ett litet barn, vill bara ha det nu, vill inte vänta mer. men får se om det inte har kommit i slutet av veckan.
vill inte ge henne det som det nu är tänkt, gör det inte för henne, för det för någon annan i omgivningen. men tycker inte att hon förtjänar att få något överhuvudtaget, men där har jag väl inget val antar jag, men du får det inte, du får låna den tills vi flyttar och då har plats för den igen, kommer bli ett jvla liv, men se det struntar jag helt i, för nu är det jag som bestämmer, der ska gå på våra riktlinjer =)
undrar om du fortfarande tror att du kan köra över oss? stackars liten, utav liv =) mår du bättre utav att tro det, så visst, för all del. men du kunde ju inte ha mer fel, du är inte värd mer än vatten i mina ögon, det du har gjort stälelr till det för så många mer än du tror, men jag tror att du är för ego för att verkligen förstå att detta har drabbat så många mer än bara dig.


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: