Starka tillsammans

2008-11-05 / 10:47:25






min lilla plutt fick inte sova ett dyft i natt, han låg bara och vred och vände på sig, stackare som är genom sjuk, jag å andra sidan, jag tror aldrig att jag har somnat så gott på länge =) hoppas du får sova något i natt iaf, att man kan känna sådan tillhörighet med en annan människa är ganska så otroligt, trodde ärligt inte att det var möjligt, men jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går, vi blir så mycket starkare som par för varje dag som går =) denna tillit som har växt fram, det som kändes så skrämmadne från början, att vara tillsammans med en och samma människa för resten av ens liv, känns som det mest naturligaste nu, för mig finns inget annat, jag vill inte ha någon annan vid min sida, jag har allt det som jag vill ha, det har jag hos dig, med dig kan jag vara mig själv, inte vara tvungen att bära denna mask hela tiden för att enbart visa ens bästa sidor, du har sett dom värsta, och du stannar kvar ändå =) jag behöver inte låtsas med dig, denna pinsamma tystnad finns inte, jag är så glad över att jag har dig vid min sida och jag kommer alltid att älska dig så otroligt mycket. sedan ni som inte gillar att vi är tillsammans. även om jag har en del i min närhet nu med som inte riktigt gillar det, kan jag bara tala om att han är snäll mot mig, han skulle aldrig kröka ett hårstrå på mig, och jag mår som bäst näär jag får vara i hans närhet, så jag mår inte dåligt av att vara tillsammans med honom, du kan vara lugn, jag har alldeles egna tankar och känslor att använda, vet att du bara menar väl, man kan inte gå ihop med allt och alla, men skulle något vara det minsta fel, så skulle jag göra något åt det, det lovar jag dig, men jag gillar dig ändå snuttan =) puss på dig hehe undrar hur våra bittra fiender mår idag, dom som gjorde allt i sin makt för att få isär oss, men dom lyckades inte, trots att dom skulle röjja mig ur vägen som dom så fint kallade det, fast det var verkligen inget menat verkar det som, han finns fortfarande vid min sida, vi är starkare än någonsin tillsammans, det måste svida ganska så ordentligt ? och att han fortfarande är tillsammans med mig, hur kan han vara det, jag som är så hemsk =) men det finns inget som kan sära på oss, så ni kan ju gärna få fortsätta försöka om ni vill =) om ni känner att ni fortfarande får ut något utav det, men vad det är kommer alltid för mig att vara en gåta,

Klicka här om du vill gå ner i vikt!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: