tankesförvirring

2008-11-17 / 12:51:18




hmm undrar hur detta ska gå, men det kommer att gå som man gör det, ja för att erkänna något, så är jag livrädd, jag vet att yorsh är det innerst inne, men han är duktig på att inte visa det, men som sagt det blir vad man gör det till, allas förbenade åsikter om allt och inget börjar bli väldigt irretrerande, inte för att j ag tar åt mig av deras "jätte viktiga åsikter", men folk borde lära sig att hålla snattran, dom borde förstå efter alla dessa år nu, att vi gör som vi vill, det som vi anser passar OSS TVÅ bäst. men det lär ju bli spännande och se...

Kommentarer!
Postat av: Nikki

Ohh vilken söt blogg du har..Gjort den själv?? Vill också ha ngt annorlunda.. =//



Jag har en sida att rekomendera.. Brukar vara skeptisk mot såna sidor eftersom det tar sån tid att samla poäng. Men efter bara några klick på några hemsidor och värvning av kompisar hade jag redan presentkort för 300kr och snart kan jag lösa ut ett på 1000kr. Så testa du också.. =) http://www.gratismode.se/?c=2191

Lycka till!!!

Kommenterat - 2008-11-19 / 19:48:15  | URL - http://nikkilicious.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: