Tragiskt

2008-11-12 / 14:00:26




om jag bara kunde få må bra för endast en liten stund. varför ska det vara så svårt, men det är väl smällar som man får lära sig att ta enmot med god aptit =) ledig i morgon så jag får väl försöka kurera mig så gott det går, jvlar vilket genombrott igår, är så otroligt glad över det, kanske inte just för stunden, men så här i efterhand så är jag förevigt tacksam för det. synd bara att det skulle krävas något sådant för attt underlätta saker och ting, hmm och idag så måste man vara social, fast det är ju med mina svärföräldrar, så där behöver man inte låtsas, gillar dom faktiskt mer och mer =) ja vi har ju hela livet på oss att umgås osåvidare haha. ne men skönt att åka dit, äta så gott, tycker faktiskt att det bara blir godare och godare för varje gång som man äter där, låter en aning som om jag fjäskar rumpa, men det är det sista jag skulle göra, har aldrig sett någon anledning alls att fjäska rumpa för någon, folk säger att jag gör det pga att det är något som jag vill ha, men varför fjäska för det, tycker att det är att sjukna ganska så lågt, är det något som jag vill ha, så ser jag till att jag får det, inte fasiken behöver jag fjäska för någon annan för det. Tragiskt



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: