Uppvaknandet.

2008-11-20 / 14:59:35




inte för att det verkligen finns dom som läser denna blogg =) men nu var det ett bra tag sedan som jag skrev något, har blivit lite av en rutin att skriva något eller några gånger om dagen, ne jag vet att jag inte har något liv =) men det kvittar, för jag är riktigt nöjd med mitt liv just nu, kan lugnt inte bli bättre, känns så skönt hehe men esak stör jag mig fortfarande på. och det är att du lyckas få det attse ut som mitt fel, när det i verkligheten är du som satt oss i denna sits, men det först¨år du inte, undrar du verkligen förstår vad du har gjort och hur et har påverkat så otroligt många mer än vad du kanske hade räknat med, men jag ger mig inte, du har själv satt dig i denna sits, då får du lära dig att ta koncekvenserna för det du har gjort också, jag kommer aldrig att förlåta dig för vad du utsatte oss för, tycker att man borde tänka lite längre n näsan när det gäller ens egna närstående. men tydligen inte du, men en vacker dag så kommer det att bli ett bryskt uppvaknande för dig, vilket du absolut inte kommer att vara beredd på, det är synd, men du måste lära dig att du inte kan bere dig precis som du behagar utan att behöva tänka på någon annan än dig själv,

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Du är ju helt paranoid! Tur att din syster är mycket smartare än dig. Du kommer inte ens i närheten av hennes intelligens.

Kommenterat - 2008-11-20 / 17:10:07
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: