varför?

2008-11-02 / 20:06:39
 

att folk inte vet att man faktiskt kan såra andra enbart med ord. varför är det så svårt att förstå? tack vara dina idiotiska ord och osanningar så har jag inget till övers för dig, men du tror väl fortfarande att du får göra så som du behagar när du behagar det. man ska aldrig säga att man hatar en person, för det är väldigt starka ord, jag är inte långt ifrån just nu känns det som. vet inte om jag skulle klara av om jag nu skulle lyckas hamna där? är jag mogen för det, fast det är ju väldigt lätt att vara efterklok. men det smom händer det händer, får väl göra det bästa utav situationen som är möjligt. hur vet man att man har valt rätt person att leva med? hur ska det perfekta äktenskapet se ut, finns ett perfekt äktenskap? det tror inte jag ett dugg på, om man nu har ett perfekt äktenskap bråkar man aldrig då? tror inte att man mår bra som människa om man aldrig bråkar, då går man ju bara runt och samlar på en fullt med saker, tills det tillslut exploderar ur en, vilket kan ha ganska så förödande krafter, men om man nu hade bråkat så hade man fått ur sig lite om pö och pö, istället för allt på en gång, som man sedan får ångra. dags för skola i morgon igen, känns faktiskt väldigt kul. dags för APU snart, med andra ord snart dags för praktik =) ska bli spännande, känns lite i magen, sen om det är för att jag är nervös eller om det är magträöningen som börjar kännas nu, det vet jag inte =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: