ibland förstå ...

2008-11-02 / 13:20:26
varför ska det alltid vara så svårt att få även dom närmsta att förstå att dom måste backa, ta det lugnt
och att man inte kläcker ur sig vad som helst.
det finns ju en del människor som jag är väldigt tacksam att ha i mitt liv,
dom kan jag verkligen berätta hur jag mår på riktigt utan att behöva skämmas=)
med dom kan jag ha som sällskap när jag mår som sämst, dom tycker inte att man är dåligare människa för det.
förstår inte att jag fortfarande har dessa tankar, tycker att dom borde vara så pass förträngda att dom inte borde finnas kvar i min tankverksamhet längre =)
men dom har ju ändrats, hur jag tänker, nu är det mer att jag tycker synd om människan, sen att jag inte kan göra så mycket åt saken,
men jag är glad åt att jag har den familj som jag har, låter kanske som en klyscha och att jag inte kan ha något belägg för det, men ju äldre jag har blivit ju mer jag uppskattar jag min familj, hoppas bara att dom vet hur mycket dom verkligen betyder för mig och att jag finns där för dom,
det räknas väl som dagens insikt =)

ibland förstår jag verkligen inte vart folk får allt ifrån, hur kan man bra göra sig en egen sanning utav en sak utan att
man vet ett enda skvatt om saken?
vad er den personen den rätten att hänga ut mig så?
det måste man ha ett tråkigt liv om man börjar anta en massa saker som man inte ens vet om det är sant eller ej.
det fick min familj att misstro mig, att jag medvetet skulle undanhålla dom sådan information,
och dig som jag inte ens pratar med, du som inte ens kom på mitt bröllop.
tycker synd om dig som måstte hitta på saker, varför frågade du inte mig själv om saken? vågade du inte?
istället går du till min lillasyster och gör henne orolig, trodde du hade mer i huvudet, men tydligen inte.
det var mycket lågt gjort iaf, då vet vi vad du går för.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: