bullmuffins

2008-10-26 / 13:13:43
haha idag så har jag varit duktig , jag har bakat små bullmuffins =) sen får vi se hur gott det smakar men jag har gjort domiaf haha
idag är en sorglig dag, måste lämna hen ludde, har haft honom ända sen i onsdags, det blir ju så tomt utan honom
som ligger och snusar en i nacken när man sover eller ligger på ens arm och gottar in sig =)
fast yorsh tycker att han får för lite tid så det är väl upp till honom nu att ligga och snusa mig i nacken på nätterna =)
jaja i morgon börjar enn utav två nya kurser. tror det var omvårdnad, inte det roligaste, fast det beror ju helt på vems som håller i det också, sen dom man umgås med, klart man har sina favoriter och dom som man helst av allt skulle vilja knäppa till på näsan =)
jaja skiter i dessa störande momenten och fortsätter softa =) sedan så finns det en lite större överraskning okckså+, men det får vi se när jag känner för det
hmm den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: