ledig han dvärgpudel

2008-10-28 / 19:57:57
har en så otroligt fin liten aprikos han dvärgpudel som mer än gärna ställer upp och skapar ännu sötare, om möjligt,
valpar. men han behöver då en minst lika fin tjej vovve. ludde är en väldigt lugn, barnkär, väluppfostrad liten kille på 3 år.

denna dag har kännts väldigt onödig i skolan, visst kursen drog igång idag med riktig lektion från 8.30 till 14.00
men ändå, tankarna fanns int där min kropp befann sig, tankarna var ute och vandrade lite för sig själva hela dagen,
vet inte riktigt varför eller vvad jag tänkte på, det var väl inget direkt som jag tänkte på,
men ändå så lyckades jag inte samla ihop tankarna så att det räckte till att fatta vad  läraren sa,
tycker verkligen inte att man ska få ha med sig sina små barn på 4 år till skolan och som sitter med under hela dagen, ungen är ju fan inte tyst heller, mamman har mage att överrösta alla även läraren med att högt och tydligt fråga ifall ungen fick gå fram och rita på tavlan, vad ska läraren säga?
men snäll som hon är så självklart så sa hon ja självklart att hon får det,
efter det så stog ungen däroch ritade och pratade med sin mamma som självklart satt längst bak av klasrummet.
visst jag vet att dagis och fritids och sånt har stängt denna vecka pga höstlovet, men då får man lov att skaffa barnvakt, man tar inte med sig ungen till skolan och låter henne vara med i klassrummet hela dagen och höras hela tiden.
kunde dom inte ha tänkt på reesten utav klass kamraterna då?
jag tror att mycket tackvare det så kunde jag inte koncentrera mig,, är jag uttråkad så är det enormt svårt att lyssna både på läraren se vad läraren skriver som man själv ska skriva ner, sedan ser man en liten unge stå vid samma tavla och klottra helt bekymmerslöst,
jag hade iaf väldigt svårt att koncentrera mig.
men de t finns andra i klasen som verkar ha fått en skruv lös, fattar bara inte,

åt i alla fall god bakelse med mamma sedan =) det var väl det som räddade dagen lite =)
behöver inte tänka så mycket då,
då behöver man bara vara, så skönt så. mamma är så go så =)

jaja det var i stort sött min dag,
mer kommer förhoppningsvis i morgon om jajg hinner vilket jag ska försöka =)



Genom att lämna namn på duktig personal till intips rekryterare kan du tjäna bra pengar på kort tid. Gå in på www.intip.se. Lycka till!
Kommentarer!
Postat av: a

oj du fick en reaktion...



http://m1n3rv4.blogg.se/2008/october/javla-kanslokalla-fisk.html

Kommenterat - 2008-10-29 / 19:47:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: