sjukvården idag

2008-10-25 / 20:15:13
vad ska mn göra för att få hjälp i sjukvården idag, ska man vara döende för att dom ens skase en?
dom lyssnar inte ens på vad man har att säga, dom ber en att beskriva ens symtom, men där lyssnar dom inte heller,dom säger bara att ne men så är det ju inte, så+här är det och dom symtomen har du.
vad fasiken ger dom den rätten och sitta och säga att det jag känner och hur jag mår är helt fel,
trodde att bara jag visste hur jg måde och vad jag känner.
ne men det är ju dumt att själv veta vad som känns fel och så vidare =(
sjukvården går bara utför och utför.
men hur ska man göra för att få den medicin som man behöver?
om den nu är farlig, narkotika klassad och vanebildande, varför gav dom mig den i första början,
så nu ska jag tydligen lära mig att leva med mina svåra magattacker som får mig alldeles kallsvettig och dubbelviktoch det ger även en viss avskildhet, ja ill inte gå ut bland folk ifall jag nu skulle få en av mina magattacker, får jag en sådan
attack så svimmar jag, men det är bara att lära sig att leva med det, så nu är det tydligen konstaterat att
jag är inte berättigad till ett fullständigt liv, ett liv utan rädslan att bli dålig, rädslan för att få det ute bland folk, då jag inte kan göra så mycket mer än att svimmamen det är tydligen bara att tacka och ta emot och fortsätta leva med alla dessa kramper=(.
tack för att jag blir trodd ochlyssnad på utav folk som igentligen skulle kunna hjälpa mig, men dom väljer att inte göra det, det bevisar ju bara att sjukvården idag är lika med obefintligkan vara en v anledningarna som är att folk väljer bort att gå till en läkare och stannar hemma och blir ännu sämre tills det går så pass långt så att det är långt för sent och för långt gånget för att kunna botas, men det hade kunnat botas om man hade kommit itid,

se till att dessa läkare och sjuksköterskor som tror att dom har makten och kan bestämma vad som är fel på en.
hatar dessa saker som ringer upp en när man sökt läkare, det ligger tydligen hos dom om man nu ska få träffa en läkare, det är dom som bestämmer om man är sjuk eller frisk, och vad man säger spelar absolut ingen rollför dom lyssnar ialla fall inte, ta en alvedon och en ipren fyra gånger om dagen i tre dagar så är du frisk sedan,va fan ger dom rätten att bestämma hur jag mår och vad jag känner är fel.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: