graven

2008-10-27 / 16:29:44


Ja du denna dag gick förvånansvärt fort =) började 8.30, började en ny kurs idag, omvårdnad, nje inte enligt mig det roigaste, men det måste ju gå igenom för att få ett slubetyg.
enda roiga med kursen är faktiskt lärarena =)
tycker faktiskt att vi har en riktigt bra tur som har lyckats haft dom sen början, 
men det kommer bli kanon kul,
kommer dock att sakna anna när lilla bebisen tittar ut, men det kommer bli så kul för dom och för mig som tänker gosa massor med den lilla guldklimpen =)

var ute vid norra kyrkogården och la dit lite granris, att så lite kan göra så mycket för en grav,
på torsdag så ska även mormor få både granris plus en jätte fin krans =)
känns fortfarande inte som att det är santatt jag aldrig mer kommer att få se henne,
visst hon var sjuk och hon har henne så mycket bättre nu än vad hon hade innan,
hoppas bara att hon har fått sin ro, när jag sa hejdå till henne på sjukhuset när hon precis hade dött, så hade personalen gjort henne så fin, rummet var så fint, så lugnt, hon var så fin, hon såg så lugn ut =)
hon hade ingen smärta kvar vilket är skönt attt veta, men jag saknar henne så enormt mycket.
varje dag påväg till skolan så åker ju bussen förbi där mormor bodde, det känns varje gång jag åker förbi.
har så svårt att fatta att i jul är det ett helt år sen hon dog, men det känns inte som det, det känns som att det var igår ungefär. jaja ska inte tjata men saknar henne gör jag så enormt mycket och kommer alltid att göra,
men hon finns alltid med, hon finns med och skyddar oss.

min söta yorsh, om du bara visst hur söt du är, hur mycket du verkligen betyder för mig =)
bröllopet var absolut den bästa dagen i hela mitt liv, är så stolt över att bära yourstone som efternamn =)
sedan så är ju hela hans släkt så himla mysig så där har jag haft tur med =)
ska åka och äta mumsig mat hos svärföräldrarna kl17.00,
blir alltid go mat där, och svärmor skulle visst laga något som jag kunde äta, snällt att dom tänker på det =)

 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: