Äntligen

2009-04-03 / 10:55:31
äntligen så har vi internet, vilket jag har fixat idag, vilket jag mycket väl kan vara stolt som en tupp över =)
fasiken va saker som man samlar på sig,
det trodde jag inte, massor med små prylar högt och lågt.
men nu är nästan allt färdigt.
bara lite små kartonger, men dom ville Y ta själv, hans cd-skivor osv.
va stort det är jämfört med våran lilla fjuttis till etta hehe.
nästan att man går vilse här, kommer nog ta ett tag innan man vänjer sig,
men gott sover vi ialla fall.
det ahr gott så snabbt att plocka upp sakerna.
tack vare all hjälp som vi fått.
även fast dom har trott att dom har domderat,
så ahr vi lyssnat med halva, ena örat, så möblerade vi om igår till det som vi ville ha det till.....

idag fick jag ett papper som kommer hjälpa mina drömmar att besannas,
det som jag så länge har gått och funnits i mitt huvud hela dagarna.
hoppas det inte gör ont bara.....

har klarat av hälften av telefonsamtalen idag som jag måste göras,
eller måste och måste,
sånt som jag vill göra så att det blir så pass bra som möjligt,,,,,

kommer med bilder på nya lägenheten sen, när jag fått in dom i datorn.
Kommentarer!
Postat av: Myzan

Kul att ni kommer iordning bra i lägenheten :) du får bjuda in mig på en fika så jag får se hur fin den blev ;P :)

Kommenterat - 2009-04-04 / 17:53:27  | URL - http://my01.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: