Ledsen

2009-04-27 / 09:24:02
Det var ett bra tag sedan som jag skrev något,
men det finns inte tid till det helt enkelt.
har haft så mycket annat att göra,
det har hänt så mycket annat,
så mycket annat som kan förgylla ens dag.
förgylla ens liv till fullo.

idag ska jag vänta snällt till att Y kommer hem,
eller jag åker nog ner och väntar på honom.
sedan blir det att åka ut till marieberg en stund,
och får se om det händer någe kul där.

det finns inget som du kan säga som kan göra att jag kan förlåta det du gjort.
du har sårat oss en gång för mycket.
att man ska vara så förblindad utav vissa saker,
men det är väl klart.
en del saker vill man kanske helt enkelt inte se.
man tror inte det om just den personen.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: