Lycklig

2009-04-06 / 16:45:46
Fanken att man kunde vara så trött, urk va skön sängen var i morse när klockan ringde,
ville inte för allt i världen gå upp, men illa tvungen som man är så är det bara att masa sig upp och dra på sig kläderna.
men dagen har gått fort som attans,
var ute och gick förut någongång vid en 10, och gudans vilket skönt väder,
solen sken, fåglarna kvittrade, inte ett mål så långt ögat kunde nå.
snacka om att man mös som attans då.

har en väldigt händelserik vecka framför mig,
vilket kommer att bli väldigt givande också.
stolt som en tupp över oss.
i morgon tros jag få det slutgiltiga beskedet,
det som jag gått och velat inträffa kan äntligen inträffa nu.
vet att Y är med och håller tummar och tår...

helgen har varit den mest fantstiskt någonsin skulle man lugnt kunna säga.
det var bara du och jag, ingen annan existerade.
visst det var fullt med folk runt om kring, men ingen som jag märkte eller såg.
så otroligt kul och mysigt som vi haft det. ojoj säger jag bara.

det finns en viss låt text som jag verkligen tycke passar in på vad jag känner för dig.
läs noga och förstå innebörden så ska du få se vad jag menar.

It's like catching lightning
The chances of finding, someone like you
It's one in a million
The chances of feeling the way we do
And with every step together
We just keep on getting better
So can I have this dance? (Can I have this dance?)
Can I have this dance?


Take my hand, I'll take the lead
And every turn, will be safe with me
Don't be afraid, afraid to fall
You know I'll catch you through it all
And you can't keep us apart (Even a 1,000 miles can't keep us apart)
Because my heart is wherever you are
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: