Mat

2009-04-12 / 14:56:34
Nu har jag äntligen efter mkt om och moment hittat min hårfärg som jag hade för ett tag sedan,
den stod där i hyllan och ropade efter mig,
som den mes som jag är så var jag ju självklart tvungen att köpa hårfärgen... hehe
Y gjorde att riktigt bra jobb när han hjälpte mig,
han borde ju har lärt sig efter alla dessa år nu tycker jag,
men det har han ju. så duktig så, tycker det är lite små krångligt att göra det själv,
och nu sparade jag förmodligen ett par hundra kr tack vare att jag gör det själv,
förstår inte varför man ska vara tvungen att gå iväg och göra det,
det är ju bara slöseri med pengar,
sedan så sitter ju hårfärgen i precis lika länge som om du skulle göra det själv.
 så idag har jag sparat ca 600-700 kr.

sitter nu och väntar på en smaskig måltid som Y så duktigt har gjort till oss.
det blir fläskfile, potatis och i mitt fall lite keso med fetaost till.
han lär nog ha lite bearnesås till med gele.

jag förstår mig inte på dig, jag gör verkligen inte det.
hur kan du lyckas,
har du inget samvete och skam i kroppen?
du gör som du bäst behagar hela tiden,
jag hoppas så innerligt att du ska åka på en nit.
enbart så att du kanske möjligen kommer att förstå att du inte kan bete dig som du gör,
det är inte hållbart.
men jag tror inte att en nit skulle göra så mkt.,
det krävs något så  mkt starkare.
så jag håller mina tummar och tår på att det händer snart.
för du river isär allt som du kommer ikontakt med.
du har ingen kvar vid din sida längre och det vet du,
du undrar varför?
ta och ransaka dig själv lite så kanske du får någon vän som orkar stå ut med dig.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: