Möbler

2009-04-17 / 15:30:28
Jag tänker inte stå ut med sådant skit, dravell.
är det så det ska vara, sådant skitsnack om att det ska vara så lika,
men att sedan favorisera så jävla tydligt.
jag behöver inte ta sådan skit,
jag får helt enkelt klara mig själv, vilket jag har gjort nu i över 2.5 år

skönt med helg nu,
men å andra sidan så lär helgen gå åt att göra läxor,
ska redovisa muntligt på måndag,
mysigt värre, men när det väl är gjort så slipper man ju den skiten.

har verkligen inget vettigt att skriva.
Men kan ju tala om att det känns som om att allt är på rätt väg nu gällande det där.
det är på väg åt det håll som jag vill ha det.
tiden är kanske kommen för mig nu...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: