Nya tag

2009-04-16 / 15:42:12
Är riktigt stolt över mig själv idag hehe.
Mitt intresse för att laga mat är väl inte det största,
men när jag väl ger mig tid och motivation så fasiken va gott det blir hehe.
bara en sådan banal sak som en pasta sallad,
satan va god den blev, normalt sätt så hatar jag pasta i sallad,
men jag blev så sugen på det, var bara tvungen att göra i ordning en sån,
sedan att jag har sådan tur att Y inte äter det så jag får ha altl för mig själv
gör ju inte saken sämre hehe

Folk som tror att allt som skrivs här gäller dom, tolkar det fritt som man själv behagar och sedan anklagar en för både det ena och det andra, bör sluta läsa denna blogg NU

Ja det blir att ta nya tag nu.
Börja om från början. Det kommer att kännas, men det måste göras,
detta är inte hållbart längre.
Men nu börjar jag om igen, jag och Y börjar om från början,
det är egentligen helt otroligt hur bra man kan fungera med en annan människa.
jag trodde att den tryggheten som jag har med Y, inte fanns,
men det bara växer sig starkare och starkare,
känns så skönt att slippa behöva behöva bära denna mask som man så ofta bär inför allmänheten.
enbart för att inte dömmas för minsta lilla ord man säger eller inte säger.
Men det är kanske är något som man lär sig med åren hehe.
Men allt skitsnack bara rinner av en,
det spelar ingen roll vad folk tycker eller tänker om oss,
vi vet vart vi har varandra.

Egentligen så är det ganska så kul att höra alla dessa kommentarer från allt möjligt folk,
som har åsikter om oss, våran familj, våran framtid.
måste kännas så skönt att veta allt och hur man ska styras andra liv?
Men vad får man ut utav det?
är det någon sjuk lek, någon sjuk fetisch som man har av att styra folk.
men jag tror nog att Jag och Y är fullt kapabla till att bestämma över våra egna liv.
alla dessa mordhotningar, slag, falskheter, allt som vi har fått tagit  från folk som ger sig själva rätten att tro att dom kan bestämma över en annan människa bara för att dom känenr för det,
Vad ger dom den rätten?
Vem säger att deras sätt och saker är det enda rätta?

Det som känns rätt för mig och Y, det är den vägen som vi kommer att följa.

det blev många pussar den dagen hehe så synd... Finns bara två ord som kan ge denna bild någon sån när rättvisa, ÄKTA KÄRLEK ... lite smått trött dagen med stort D första dansen som GIFTA =) snacka om att vara uttråkad på en av släktens julfester... När jag fyller 20, ett tag sen alltså hehe
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: