Påskafton

2009-04-11 / 16:48:36
sitter hemma hos mamma och pappa och har nyss ätit mig fetare än fetast med en massa god mat.
sedan blir det väl en lugn och skön hemma kväll,
men lite mys, kanske ska ta och öppna våran vinflaska som vi hsr väntat på rätt tillfälle på att öppna.
jisses så mycket god mat som man har stoppat i sig nu, det räcker nog för en hel vecka....

så skönt med att inte ha något att göra alls imorgon.
blir att ta det lugnt,
kanske ska göra en god stek eller gryta, den ska ju ändå stå på spisen ett par timmar.
kanske ta och stor städa i morgon igen,
men det var ju inte så länge sen som vi faktiskt städade ordentligt,
eller rättare sagt Y städade medans jag jobbade.
så skönt att komma hem till ett nystädat hem och slippa tänka på den biten så fort man kommer hem hehe

kanske ska inviga badkaret, men det är ju så litet. hur fanken ska vi både få plats i det,

Y kom med en kommentar som verkligen gjorde min dag, min vecka mitt hela år.
jag står och klappar mig på magen och tycker attt nemen den har nog allt blivit lite mindre,
jag har nog gått ner lite i vikt,
så kommer han in och sätter sig på sängen och kläcker ur sig
"har du gått ner i vikt, du ser smalare ut"
själva saken med Y:s kommentarer är att dom kommer så ärligt, på både gott och ont.
men nu kom den som bäst
.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: