Present

2009-04-30 / 10:10:25
Jag mår verkligen urk idag.
mår så fruktansvärt illa.
vill bara gå och lägga mig,
men Y borde väl komma hem ganska så snart.
han mådde inget bra igår heller.
så får se om han kommer hem tidigt idag eller hur han nu gör.

Det är verkligen så Svårt att välja vilket/vilka sommarjobb som man ska ta.
jag har tappat räkningen om hur många jag har.
kul att veta att man är så eftertraktad hehe.
dom ringer och frågar hur det går med dom andra, och vad den lönen ligger på.
om det finns något som dom kan lägga in så att jag "väljer" dom istället hehe.
men det ska nog lösa sig....

det är inte en prioritet 1 idag.
sitter och väntar på att Y ska sluta så att han ska skjutsa upp mig på stan.
så jag kan köpa hans present, det får bli en dyrare variant, tänker inte ge något skit.
sedan tre dagar senare så är det våran dag.
tänka sig att det är 4 år sedan.
jag förstår verkligen inte vart tiden springer iväg.
men han sa att han hade hittat och köpt en sssååå fin present till mig.
undrar vad det kommer att vara.
undrar om man får några blommor till då.
men vart ska han köpa dom. här finns ju väl inget sånt ställe med blommor.
kan inte hjälpa att tänka tillbaka till alla hjärtans dag då han fintar mig ganska så regällt,
han sa bara att han skulle ut med ludde.
sedan kommer han hem med världens finaste blombukett med en söt liten nalle hehe
hmm ja det märks väl om han nu ens VILL köpa blommor till mig hmm.....

har en liten sak som jag måste försöka få ordning på.
men hittar inget nr dit.
hur ska jag få tag på dom då,
det är ju snart dags.

för att inte ha något vettigt alls att komma med så blev det ett väldigt långt inlägg.

  lite smått trött dagen med stort D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: