Små Plock

2009-04-19 / 11:19:46
har redan hunnit med att göra klart ett skolarbete som ska redovisas i morgon.
så nu gäller det bara att träna in det,
men det kommer ju att gå som det går.

jag säger bara en sak UPPGJORT
och DÅLIGT GJORT
sedan är det helt fritt att tolka som man själv behagar,
men kom för fa inte till mig och säg att jag har skrivit något elakt om någon,
att man kanske känner sig träffad av det jag skriver. det är inte mitt fel,
det är kanske några som borde ta och gå igenom sitt samvete,
då har man ju något att dölja om man beter sig på så sätt.

blir att sätta ihop lite bokhyllor sen som vi så snällt fått,
sedan lite mer små plock.
nu har vi ett kök i alla fall,
med bord och stolar,
vi har faktiskt ätit frukost där i morse,
så nu är det invigt och klart att ätas middagar vid hehe.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: