Urk

2009-04-15 / 13:59:53
Är ungefär vad känslan i kroppen säger och har sagt nu i dryga 3 dagar.
Är fortfarande sååå sjuk, tycker synd om mig själv hehe,
ne men det verkar inte gå över utan blir bara värre...
trodde att det skulle vara borta vid det här laget, blir jag förkyld så är jag det i max en dag eller liknande.
jag får väl gå och bädda ner mig sen efter att jag tvunget var tvungenatt sätta mig här och kolla mailen och lite annat smått och gott,
blir att hämta hem U sen, hon ska sova här i natt,
pga att i natt åker hon till Tyskland och det går inga bussar från Garphyttan så tidigt,
Så Y får snälla masa sig upp vid en kl 3 i natt och skjutsa henne till bussen.

på fredag är jag och Y på tv. på singing Bee som går på 3:an runt en 21.30 tror jag att det är.
det var ändå blandd et tråkigaste jag har gjort i mitt liv.
vara på en inspelning ca 5-6 timmar för ett programm som går i ca 1 timme om ens det med alla reklamer inräknade,
urk säger jag bara.
men visst jag och Y kommer att få våra 15 min i rampljuset haha

något annat har hänt hehe.
säger bara sug på den du.....

 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: