Hat

2009-04-21 / 14:22:23
Fan vad jag hatar dom, gör det verkligen.
att dom ska sitta och trycka sig mot mig på bussen,
dom tror att dom äger hela världen.
säger man någonting så får man en stämpel...

men jag vet verkligen inte vart jag ska ta vägen när dom sätter igång, jag får ju fan tokfnatt.
dom retar fan i mig gallfeber på mig.
men bara komma och tro att dom kan göra som dom vill, när dom vill det,
inga regler gäller dom.

Lagade special biffar igår med potatis och brund sås, helt från grunden,
är lite inne, varför vet jag inte riktigt, att all mat ska vara lagad från grunden,
inge halvfabrikat som förenklar det hela,
det blir ju så mkt godare om man gör allt själv.
sen att Y lovordade min mat är ju inte ett minus heller.
han sa det att nemen du lagar ju så god mat så den biten får du sköta,
visst om han smickrar så hehe....

sitter med ett skolarbete, har nog fått en hel del gjort nu.
det blev ett par sidor,
det ska inte vara inne förns om nåfon vecka, så jag får gå igenom det någon annan dag,
när mitt huvud vill med sig.

vi fick upp takfläckten igår,
som jag har väntat på den, en är lugnt en gåva uppifrån,
det blir så varmt om natten, vilket gör att man inte kan sova för det är för varmt.

ska väl göra lite nytta snart och skala lite potatis som ska bli till potatismos,
frågan är bara vad jag ska göra med falukorven,
får väl kanske dela och bryna sen ha i lite er gott och blandat hehe


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: