Varför?

2009-04-13 / 11:31:39
varför bjöd ni in oss?
ni verkar ha gjort klart för oss att ni egentligen inte vill umgås med oss.
ni tror inte att vi känner oss sårade när ni gör som ni gör.
det sägs ju att vi ska vara bästa kompisar,
men man gör inte så.
fine ni har andra vänner,
men man behöver inte stoltsera med det så rakt upp i ansiktet att dom är så roliga.
jag känner mig så sårad bara.
det gör ont i hela mig, hela min kropp, min stjäl.

ni får mig att känna mig totalt misslyckad.
varje gång som vi träffas så lyckas ni trycka ner mig i skorna igen.
men varför fortsätter ni att be om hjälp när ni ändå gör som ni själva vill,
varför be oss om hjälp och förvänta sig hjälp,
men när vi ber om hjälp så är det omöjligt att hjälpa till.
det är det som sårar mig mest.

jag är sjuk idag.
har haft det på känn flera dagar,
men idag bröt det ut ordentligt,
rinnsnuva, onti halsen, huvudvärk, ont i kroppen.
får se hur det går och laga den mumsiga maten sen.
men det är väl bara att se till att orka, Y får väl hjälpa mig så mkt han kan.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: