Älskar...

2009-08-19 / 16:00:09
Vi kommer komma in tidigare i lägenhetem,
ska bli så skönt att ha en hel helg på sig att flytta och städa ut.
förhoppningsvis så har vi redan löst problemet med transporten.
sicken tur man kan ha ibland.
kanske dags att börja packa?
Y ska åka och se om det finns några banankartonger så vi kan börja lie iaf.

Har jobbat natten till idag, men att jag inte kunde sova i morse kommer jag få lida för i kväll.
jobbar fredags natten också. blir ju lite kosing ändå.
vi har stora planer min man och jag.

Att man kan vara så här lycklig.
detta var det bästa som kunde hända.
Allt är perfekt just nu.
och det kommer det fortsätta att vara.

NU ska jag lägga ifrån mig datan och bli serverad min absoluta favorit rätt.
Potatis och chilli con carne.
Han är så duktig,
Han vet hur trött jag är efter att ha jobbat natt,
Han är så duktig och tar hand om allting så jag slopper oroa mig.'
Älskar Dig Yorsh.
Igår Idag och I morgon.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: