Drömmen

2009-08-25 / 17:26:10
En dröm börjar som en liten tanke som poppar upp kanske då och då.
den växer sig allt starkare,
den blir det som håller en uppe när allt annat känns hopplöst.
den drömmen är min och bara min,
ingen kommer någonsin kunna ta den ifrån mig.
jag kommer göra allt som står i min makt för att uppnå det.
Jag kämpar för att nå mitt mål,
DU kommer att hjälpa mig att nå mitt mål.
vi har redan passerat detta mål en gång förut.
men det ville åt ett annat håll.

Har bara en sak att säga.
jag saknar er,
men vill ni inte umgås med oss så fine,
men du vet att det är du som gjort fel,
varför kan du inte bara be om ursäkt för det missförståndet så vi kan gå vidare.
vill ni inte?
Saknar dig A,
våra små samtal som vi haft, om allt och inget.

skolan började idag igen,
fan vilket ämne.
jag har hittat mitt kall i livet.
med lite beslutsamhet så hamnar jag i min framtid inom en väldigt snar framtid,
det ska gå.
var och hämtade ut mina betyg från alla andra terminer,
Helvete vilka bra betyg,
Jag är riktigt duktig när jag vill haha,
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: