Flytt

2009-08-09 / 17:48:14
Att det kan vara så skönt att komma hem till sig själv.
har nyss kommit hem från stockholm,
säger bara helvete vad folk det finns där,
skönt att man inte bor där, skulle nog bli ganska så tokig i huvudet,
Det har varit en riktigt skön helg, och vi har bokstavligt talat gått runt hela stockholm.
men det blev en massa shopping,
i går blev det fin mat på resturang, jävlar vilken god mat det var.
dom kallade det för barn portioner, okej tänkte jag, det blir väl bra,
sen när vi fick in maten trodde jag att dom hade gett oss fel mat,
dom portionerna var fan i mig inte små,
jag orkade inte äta upp allt.
ne men kort och gott så blev helgen bättre än väntat.

den 1/11 flyttar vi =) freedagen började jävligt bra,
vi sitter på tåget och har väl nyss lämnat örebro då öbo ringer,
han frågade om vi ville ha lägenheten.
Ja sa jag, Y är så stolt, det är ju den lägenheten som han var själv och tittade på när jag låg hemme och sov
efter att ha jobbat natt.
så nu är det bara att samla kartonger, så är det någon som har kartonger så får dom jätte gärna låna ut dom.
sjäälvklart så får ni tillbaka som om ni vill det.
Kommentarer!
Postat av: Myzan

Hej. Tyvärr, har inga som jag vill bli av med, för dem jag har kvar ligger det grejer i i källarförrådet, reste slängdes. Men finns bra kartonger att köpa på ikea :)

Kommenterat - 2009-08-10 / 00:41:19  | URL - http://my01.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: