Idag

2009-08-10 / 10:19:53
Ja idag så skriver vi på kontraktet för den nya lägenheten.
ska bli så skönt att äntligen flytta haha

glömde ju berätta en av mina bravader som hände i fredags när vi var på skansen.
jag är ju mer än livrädd för ormar.
men jag gick med Y runt i alla fall, jag blundade när vi kom till dom,
Y fick leda mig genom.
men när vi är på väg ut så ligger ju snoddas, den tv berömda ormen, som Jonas npgot brukar ha med
när han är ute och reser och visar upp djur,
jag var ca 10 cm ifrån den.
skiter fullständigt i dessa folk som tycker att detta var väl igenting,
men för mig så är der gigantiskt.
JAG VAR 10CM IFRÅN DEN:
jag känner mig så stolt över det haha

idag blir det inte så jätte myckdet att göra.
förutom att åka och skriva på papprena, så får vi hem ludde idag,
har ju saknat min bebis.
annars så blir det ganska så lugnt.
kan vara skönt det med.
'
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: