Känslor

2009-08-21 / 22:47:10
Att det kan finnas så mycket känslor.
Att efter så pass länge tillsammans så kan dessa känslor bli starkare,
Kan det då vara meningen att man ska vara tillsammans då,
att man har hittat rätt?
Jag trodde inte att man kunde få en total trygghet hos en annan medmänniska.
men så fel jag kunde ha.
När jag får mina så mysiga magattacker,
med allt vad det nu innbär,
svimmingsanfall, svettpärlorna som bildas för att srämma skiten ur en.
hade jag inte vetat att man inte kan dö utav själva smärtan,
så hade jag fått så många panikattacker,
men det räcker med att han sitter där hos mig,
så finner jag ett totalt lugn som susar igenomhela kroppen.
den känslan att allt är möjligt, inget kommer hända mig.
För mig att ha den totala tryggheten hos min man,
Att veta att jag har hans totala kärlek, att kunde han så skulle han ge mig världen.
Det för mig är att ha hittat rätt.

Idag så har vi packat våra första flyttkartonger haha.
tycker inte direkt att det märks något alls i lägenheten.
kommer nog gå åt en jävla massa kartonger.
blir väl att åka till ikea och införskaffa oss kartonger,
när vi väl har flyttat så blir det av ut till ikea igen för att införskaffa lite nya möbler,
har redan hittat lite som vi ska ha,
måste bara flytta först så vi kan slänge ut lite annat först.

Ska nog byta tv nu,
släcka denna och dra på den inne i sovrummet istället,
och invänta min man,
han har någon spelkväll med ett par killar,
får se hur länge han sitter där.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: