Natten lång

2009-08-03 / 11:23:39

Det har blivit lite små ändringar.
chefen ringde förut och bad mig jobba dom 2 näst kommande nätterna
istället för min ena C och A tur och på onsdag fick jag en  senare C tur.
Behövde inte jobba på onsdag om jag inte vile,
men klart att jag jobbar.
Hoppas bara att det ska gå bra i natt,
Kvinnan som jag ska jobba med har normalt sett suttit på samma avdelning som jag brukade sitta på.
hoppas att hon går med på att jag får ta min avdelning eller att vi sitter tillsammans hela natten.
det känns lite ensamt att sitta själv en hel natt,
Det är inte alltid som det händer något.

Jag tror att jag börjar få starkare känslor för dig.
Dom har börjat växa och höjer sig själva till skyarna.¨
Allt jag vill är att kunna göra dig rättvis.
Hur vet man det är den rätta som man lever med?
Det sägs ju att det är nyttugt att man bråkar.
att man kommer närmare varandra genom det.
Kärlek kan te sig så olika.
den växer och känns annorlunda för varje år som går.
men jag kommer att göra allt i min makt för att hålla ihop med den man jag älskar.
Hur kommer det att bli med vårat nästa projekt?


Jag önskar en sak.
NI borde veta vid deta här laget, så jag behöver inte nämna några namn hoppas jag.
Jag är ledsen att jag var så osocial i lördags, att jag var tvungen att gå undan ett par gånger.
Men jag gillar er och skulle göra alt för att ha er kvar i mitt liv.
Ni har funnits där både i tråkiga och roliga stunder.
Ni har stöttat mig när jag trodde och ville dra täcket över huvudet.
Och jag finns här vad det än gäller.

På torsdag ska jag göra något som jag aldrig har gjort förut.
Få riktig manikyr, tänkte att det är dags att jag skämmer bort mig själv för en gångs skull.
I fredags var jag på stan och köpte en 1 årig bröllops klänning.
Kände mig själv så grymt fin i den.
Olof och Anna fick se den, dom sa att den var fin,
så jag hoppas det,
bilder kommer det att komma efter stockholms vistelsen.
sedan i lördags så var vi uppe på stan och shoppandet satte i gång igen.
Mannen fick ett spel som han tjatat efter ett bra tag,
jag köpte ett par jeans och en så snygg lång skjorta,
jag letade efter en lång skjorta som man endast kan ha leggings under,
men den passade inte tyckte jag.
så det blev en annan sorts lång skjorta,
borde kunna ha leggings under.
Sen tror jag att Mannen köpte en 1 årig bröllops present till mig.
han var inne på Guldfynd i alla fall.
så vi får se på lördag =)

Ego time, numer är jag mörkbrun =) duger det?



Ludde vill välja tv-kanal själv =)

Mina 2 älsklingar, mysfaktorn på högsta nivå =)

PÅ torsdag ska de bli gjorda av ett proffs =) Hoppas det blir bra =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: