Sårad

2009-08-16 / 20:05:39
Ja vad kan man säga, har varit med om detta fler än 1 gång förut,
blir lika  sårad varje gång,
vi har haft denna disskution om detta så många gånger,
men varför tror du att det är er jag skriver elakt om varje gång.
skulle jag då kunna sitta och umgås med er kvällen innan och ha skitkul med er?
nej det skulle jag inte kunna ha,
Y har farklarat hur det låg till efter ditt väldigt elaka sms.
men ändå skickar du ett sms till Y att vill jag bråka så visst,
jag har verkligen inte gjort något,
det är ett grovt missförstånd,
men vad har vi sagt om att fråga innan man anklagar?
och du sårar mig med dina elaka och dessutom helt osanna anklagelser.
men om jag nu är en så hemsk människa varför vill du fortfarande umgås med mig?
Jag känner mig så ledsen, det gör verkligen ont ända in i hjärt roten.
men vad ska jag göra när du tolkar helt själv utan att fråga mig om det är om dig innan du börjar skälla.
Jag trodde du kände mig bättre än så, att jag inte gör en sån sak,
jag har inget otalt med dig.

Har varit en rätt så mysig dag idag,
vaknade med världens borrande huvudvärk,
och jag ville hålla mig borta från treon,
så Y tappade upp ett varm och skönt bad med chocklad skum.
så hela jag luktade som en stor choklad kaka sen.
men skönt var det och att huvudvärken dessutom försvann,
annars så har det varit en lugn dag,
ska försöka få lite ordning i förrådet i morgon hade jag tänkt och
se om det fanns några lediga kartonger som man kunde använda.
fortfarande om det finns någon som har några lediga kartonger över så hör av er.

Egotime, numer är jag mörkbrun, duger det?





kan man vara sötare =)

riktigt het i glasögon =) om det var mögligt att vara hetare =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: